Počet přístupů na stránky:


Kalendář akcí:

Optimalizováno pro prohlížeč:

Lokality návštěvníků našich stránek

Počasí na parkové dráze Olympia:


Více počasí

Prototyp první výhybky je již skoro dokončen a tak je nutné vyzkoušet průjezdnost všech typů podvozků. Postupně byl vyzkoušen podvozek obslužného vozu lokomotivy "Rocket" s extrémně úzkými koly (rozchod 127 mm) a podvozek standardního lavicového vozu (rozchod 127 mm). Pro rozchod 184 mm byla zatím k dispozici pouze náprava, celý podvozek bude dokončen v brzké době. Menší problémy se objevily při průjezdu podvozku s úzkými koly přes křížení, kde se kolo propadalo mezi kolejnice a v tomto místě tedy bude nutné ještě přivařit podložky.

Obslužný vůz na výhybce.
(foto © Tomáš Randýsek)

Měření na výhybce.
(foto © Tomáš Randýsek)

"Schválně, jestli projede bez
vykolejení."
(foto © Tomáš Randýsek)

Ruční pohon.
(foto © Tomáš Randýsek)

Průjezd přes inkriminované místo.
(foto © Tomáš Randýsek)

Průjezd přes inkriminované místo.
(foto © Tomáš Randýsek)

Podvozek lavicového vozu projel
bez problémů ...
(foto © Tomáš Randýsek)

... stejně jako "sedmičková"
náprava.
(foto © Tomáš Randýsek)

Ještě bude nutné trochu upravit
rozestupy jazyků.
(foto © Tomáš Randýsek)

Právě zhotovovaná výhybka je před konečným svařením pražců
předpružená.
(foto © Tomáš Randýsek)